مقالات آرشیو خبر ها
برخاسته از گـــور با غـــرور

برخاسته از گـــور با غـــرور

حال و روز فعلی پائولو دیبالا محصول مستقیم ابتلای طولانی مدت چند ماه پیش او به ویروس کرونا، مصدومیت ناگهانی و کسالت‌های داخلی‌ای است که در یک ماه اخیر دچارش شده است.

 

توقعات سخت‌گیرانه و توجهات مطالبه‌گرانه از او باعث شده تا لحظات برای پائولو بسیار حساس شود.

 

در سالهایی که با آمدن کریستیانو رونالدو شرح وظایف تاکتیکی و شعاع حرکتی او در زمین محدودیت‌هایی غیرقابل انکاری پیدا کرده و دیبالایِ پسا رونالدو در منظر هواداران تفاوت‌های آشکاری با دیبالای پیشا رونالدو داشته، آنچه امروز پیرامون او رخ می‌دهد چندان تعجب‌برانگیز نیست.

 

سلطان بی تاج و تختِ تورین به خوبی می‌داند که از روز شومِ دهم ژوئیه 2018 دیگر هرگز آن قهرمان سابق در اردوگاه بیانکونری نخواهد بود.

 

روزهای دشوار او در نخستین هفته‌های فصل گذشته و بیرون کشاندن خود از باتلاق وحشتناکی که در آن گیر کرده بود و بازگشت از پاشنه دربِ خروجیِ‌ ناجوانمردانه باشگاه و تبدیل شدن به بهترین بازیکن سری A او را متقاعد کرده که شایستگی دریافت حقوق مدنظرش را دارد.

 

اینکه آیا طرفداران و یا مدیران با او هم‌عقیده هستند یا نه به خودشان مربوط است اما جواهر آرژانتینیِ یوونتوس می‌خواهد این مسیر را تا انتها برود، حتی اگر بهایش وداع با بانوی‌پیر باشد.

 

او به احتمال فراوان یکصدمین گلش برای یووه را تا چند وقت دیگر به ثمر خواهد رساند هرچند شاید هرگز نتواند سیصدمین بازی‌اش با لباس راه‌راه سیاه و سپیدپوشان را تجربه کند. این بار او آماده پرداخت تمام تاوان‌ها است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: